We help the world growing since 1983

Principiu di funziunamentu di a valvula à agulla

A valvola à agulla hè una parte impurtante di u sistema di pipeline di misurazione di l'instrumentu, è hè una valvola chì pò aghjustà è tagliate cù precisione u fluidu.U core di a valvula hè un conu assai affilatu, chì hè generalmente utilizatu per u picculu flussu, gasu d'alta pressione o liquidu.A so struttura hè simile à a valvula di u globu, è a so funzione hè di apre o taglià a valvula per l'accessu à a pipeline.

1

1. A parte di apertura è chjusu di a valvula di l'agulla hè un conu sharp, chì gira in senso antiurariu quandu apre è in senso orario quandu si chjude.
2. A struttura internu hè simile à quellu di a valve di stop, tramindui chì sò ingressu bassu è outlet altu.U tippu di a valvula hè guidatu da u volante.

Principiu di struttura di a valvola à agulla
1. A vàlvula di l'agulla cù a tappa di a valvula deve esse sceltu per u sistema di pipeline è u dispositivu di u mediu di bassa temperatura.
2. Nantu à u sistema di pipeline di l'unità di cracking catalytic di l'unità di raffinazione di l'oliu, a valvola di l'agulla di l'elevatore pò esse sceltu.
3. Valve Needle deve esse fattu di austenitic stainless steel cù PTFE cum'è l'anellu di sigillatura di u sediu di a valvula in i dispusitivi è i sistemi di pipeline cù i media corrosivi cum'è l'acidu è l'alkali in u sistema chimicu.
4. Valve d'agulla di sigillatura di metallo à metallu pò esse selezziunata per sistemi di pipeline o dispusitivi di media d'alta temperatura in sistemi metallurgichi, sistemi di putenza, impianti petrolchimichi è sistemi di riscaldamentu urbanu.
5. Quandu u regulamentu di u flussu hè necessariu, pò esse sceltu una valvola d'agulla pneumatica o elettrica cù ingranaggi di verme, cù apertura in forma di V.
6. A vàlvula di l'agulla cù una struttura di saldatura piena è cumpleta deve esse aduprata per a pipeline principale di trasmissione di l'oliu è di u gasu naturale, a pipeline per esse pulita è u pipeline per esse enterratu sottu terra;Per quelli intarrati nantu à a terra, a vàlvula di sfera cù una cunnessione di saldatura di caminu pienu o una cunnessione di flange deve esse sceltu.
7. A vàlvula d'agulla cunnessa à Flange deve esse sceltu per u pipeline di trasmissione è l'equipaggiu di almacenamento di l'oliu di produttu.
8. Nantu à i pipeline di gasu urbanu è di gas naturale, i vàlvuli d'agulla cù cunnessione di flange è cunnessione di filu internu sò selezziunati.
9. In u sistema di pipeline d'ossigenu di u sistema metallurgicu, deve esse sceltu a valvula d'agulla cù un trattamentu strettu di sgrassatura è a cunnessione di flange.
10. Valve Needle hè cumpostu di corpu valve, cune agulla, imballaggio è handwheel.


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022