We help the world growing since 1983

Eventu di Team Building

Era u principiu di l'estate è si n'andò.A squadra di Wofly Technology hè di solitu occupata cù u travagliu, travagliendu duramente in i so rispettivi pusizioni, per permette à tutti di esce è espansione u so orizzonti, rinfurzà u sensu di rispunsabilità, u sensu di u scopu, l'onore è a missione di i membri di a squadra à l'urganizazione, è stabiliscenu. relazioni pusitivi trà l'impiegati.A matina di u 17 d'aprile di u 2021, Wofly Technology hà lanciatu una squadra di dui ghjorni è una notte cù u tema di "cunnessione in squadra, cumunicazione in squadra, coesione in squadra" Custruite attività di divulgazione.

Eventu di Team Building (1)

In questu team building, ognunu ùn hà micca lagnanza, libera tutte l'interferenze da u mondu esternu, rompe e regule stabilite esistenti, è principia di novu.Dopu à una seria di brevi ghjochi di riscaldamentu di ghiaccio è attività di visualizazione di gruppu, l'attività di custruzzione di squadra hè ufficialmente iniziata.

Eventu di Team Building (16)
Eventu di Team Building (2)

"Flying Team", "Flying Dragon Team" è "Tengfei Team" Display Team

U ghjocu "Challenge No. 1" permette à tutti di travaglià inseme è di cooperà tacitamente, u ghjocu "Circle d'Excellence" permette à tutti di attentu à i dettagli di u metudu di cugliera, di i ghjoculi di "avanzata è ritirata cumuna" è "inspiring flying" ispiranu. persone è chì tutti sentenu u putere di unità, cooperazione, ugualità è assistenza mutuale.A scunniscenza è a mala coordinazione à l'iniziu, finu à a coordinazione liscia hè ottenuta dopu à l'addevu è l'adattazione mutuale, ancu s'è micca ogni volta pò esse direttamente successu, ma dopu prucessi ripetuti, pò esse cumpletu bè.Ogni ghjocu avvicina tutti, è i sorrisi nantu à e so facci diventanu più brillanti.

Eventu di Team Building (10)

Sfida per No.1

Eventu di Team Building (3)

Circulu di Eccellenza

Eventu di Team Building (14)

Avanzate è ritirate inseme

Eventu di Team Building (15)

Drun per a mosca

Ogni prughjettu di ghjocu hè di un significatu straordinariu.Hè un metudu è attività per affinà a vulintà, cultivà u sentimentu, migliurà a parsunalità, è funnu a squadra esaminendu a capacità di l'urganizazione, a capacità di cumunicazione, a capacità di cullaburazione è l'adattabilità di a squadra Wofei.Per mezu di queste attività di prughjettu, prumove a fiducia mutuale, a cunniscenza, a cunniscenza tacita è a cooperazione.

Eventu di Team Building (4)

barbecue

Eventu di Team Building (5)

Festa d'anniversariu

Eventu di Team Building (9)
Eventu di Team Building (6)

Picnic

U prughjettu finali di u team building hè di cullà nantu à un "muru di graduazione" di 4,3 metri d'altitudine senza alcunu puntelli ausiliari, senza alcunu aiutu esternu, è hè impussibile di arrampicà solu solu cunfidendu solu.L'unicu modu per passà hè di cunfidendu a forza di 30 Wofly Team.In questu prucessu, a squadra Wofly hè cum'è una grande famiglia.Tutti i picciotti è e donne cuntribuiscenu e so forze, custruendu scale è gruppi di elevazione.I partenarii anu spalle putenti, un paru di mani rialzendu, unu per unu.Suffocating è flusshing faccia, ognunu hè arrampicata su cù a forza di a ghjente intornu à elli, è sò dinù fà u so megliu à aiutà altri amichi arrivare a cima di u muru.

À a fine, a squadra di Wofly hà finitu questu compitu apparentemente impussibile in solu 5 minuti è 37 seconde, è si trasferì versu una vittoria chì appartene à Wofly Tutti anu veramente sentitu a forza di a squadra di "Se parechje persone sò di a listessa mente, a so sharpness pò esse. tagliatu à traversu u metallu ".

Eventu di Team Building (11)
Eventu di Team Building (8)
Eventu di Team Building (12)
Eventu di Team Building (7)

Muru di graduazione

Scappatu da u travagliu occupatu per un pocu tempu, è hà scontru cù a squadra fora per pruduce idee più capricciose è sinceramente spusatu.Stu team building hè più cum'è un viaghju in famiglia.Ancu s'ellu hè cortu, hè pienu di emozioni è gioia.I ricordi ùn ponu esse arregistrati cù ritratti, solu impronte sò lasciate nantu à a terra chì ghjunghje, è risate è risate sò lasciate nantu à i lochi chì passate.In u futuru, Wofly Technology hà da cuntinuà à travaglià in manu per sfidà diversi prublemi, superà e diverse difficultà, mantene sempre l'integrità è a gentilezza, senza perde l'intenzione originale è l'amore, è aspittendu a fioritura di fiori in a sucetà impetuosa.

Eventu di Team Building (17)
Eventu di Team Building (13)

Tempu di pubblicazione: 03-03-2021