We help the world growing since 1983

Motivi è Soluzioni per a Fuga Interna di u Regulatore di Pressione

U regulatore di pressione hè un dispositivu di regulazione chì riduce u gasu d'alta pressione à u gasu di bassa pressione è mantene a pressione è u flussu di u gasu di output stabile.Hè un pruduttu consumable è un cumpunente necessariu è cumuni in u sistema di pipeline di gas.A causa di i prublemi di qualità di u produttu è l'usu frequente A causa di l'usura pruvucarà perdite in u corpu di a valvula.Sottu, u fabricatore di riduttore di pressione AFK da Wofly Technology spiegherà i motivi è e soluzioni per a fuga interna di u regulatore di pressione.

nutizie 1 pic1

Motivi per a fuga interna di a valvula:a valvula hè aperta da l'aria, a valvula hè troppu longa è a valvula hè troppu corta, è a distanza ascendente (o downward) di a valvula ùn hè micca abbastanza, risultatu in una lacuna trà u core di a valvula è u sediu di a valvula. chì ùn pò micca cumplettamente cuntattu, risultatu in chjusu Lax e leakage internu.

Soluzioni:

1. U gambu di valvula di a vàlvula di regulazione deve esse accurtata (o allungata) in modu chì a durata di u gambu hè apprupriata in modu chì ùn si sguassate internu.

2. Motivi per a fuga di imballaggio:

(1) L'imballu hè in cuntattu strettu cù u gambo di a valvula dopu esse carricatu in a scatula di stuffing, ma questu cuntattu ùn hè micca assai uniforme, alcune parti sò solte, alcune parti sò strette, è alcune parti ùn sò ancu.

(2) Ci hè un muvimentu relative trà u stelo di a valvula è l'imballu.Cù l'influenza di l'alta temperatura, l'alta pressione è a forte permeabilità media, l'imballaggio sguassate.

(3) a prissioni di cuntattu Packing attenuates gradualmente, imballa sè stessu è altri mutivi, u mediu vi scappari da u gap.

nutizie 1 pic2

Soluzioni:

(a) Per facilità l'imballu di l'imballaggio, smussate a cima di a scatula di imbottitura, è mette un anellu di prutezzione di metalli resistente à l'erosione cù un picculu spaziu in u fondu di a scatula di imbottitura per impedisce chì l'imballaggio sia lavatu da u lavu. mediu.

(b) A superficia di cuntattu di a scatula di imbottitura è l'imballu deve esse liscia per riduce l'usura di l'imballaggio.

(c) U grafite flexible hè sceltu cum'è u riempimentu, chì hà e caratteristiche di una bona strettezza di l'aria, una piccula attritu, una piccula deformazione, è ùn cambia micca a friczione dopu à rinfurzà.

3. U core di a valvula è u sediu core di a valvula di regulazione sò deformati è filtrati.U mutivu principale di a fuga di u core di a valvula è di u sediu di a valvula hè chì i difetti di casting o casting in u prucessu di produzzione di a valvula di cuntrollu pò purtà à una corrosione aumentata.U passaghju di i media corrosivi è l'erosione di u fluidu fluidu pruvucarà l'erosione è l'erosione di u core di a valvula è di i materiali di a sede di a valvula.L'impattu face chì u core di a valvula è u sediu di a valvula si deformi (o sguassate) fora di currispundenza, lascendu spazii è perdite.Soluzione: Sceglite un materiale resistente à a corrosione per u core di a valvula è u sediu di a valvula.Se l'abrasione è a deformazione ùn sò micca serii, a carta di liscia fina pò esse usata per macinare per eliminà e tracce è migliurà a liscia.Se a deformazione hè severa, rimpiazzà solu u core di a valvula è a sede di a valvula.

nutizie 1 pic3

Tempu di Postu: Mar-04-2021