We help the world growing since 1983

Prucessu Pipeline Test Pressure, Purging and Cleaning Scheme

1.Condizioni è Preparazione per Testing Pressure
1.1 A custruzzione di u sistema di pipeline hè finita, è risponde à i requisiti di cuncepimentu è e specificazioni.
1.2 U travagliu di saldatura hè finitu dopu chì u rack di mischju è u rack di pipa sò stallati.A rilevazione di raghji hà righjuntu cumplettamente e specificazioni di disignu è hà passatu l'ispezione.I saldature è altri spazii d'ispezione chì devenu esse pruvati ùn sò micca dipinti è insulati.
1.3 U calibre di pressione di prova hè stata verificata, è a precisione hè di 1,5 livelli.U valore di a scala completa di a tavula deve esse 1,5 à 2 volte a misurata à a pressione massima.
1.4 Prima di a prova, ùn pudete micca participà à u sistema di prova, l'equipaggiu è l'accessori, è aghjunghje una etichetta di pittura bianca cù una etichetta di pittura bianca cù un platu cecu.
1.5 L'acqua deve esse usata per l'acqua di pulizia, è u cuntenutu di cloruri in l'acqua ùn deve micca più di 25 × 10-6 (25ppm).
1.6 U rinforzu temporaneu di pipeline per e teste deve esse cunfirmatu è affidabile dopu l'ispezione.
1.7Verificà s'ellu tutte e valve nantu à u pipeline sò aperti, s'ellu i pads sò aghjuntu, è ferma u core valve di u core valve, è poi resettate finu à ch'ellu hè soffiatu.
2.Process Pipeline Test Pressure Prucessu
2.1.A pressione di prova di a pipeline hè 1,5 volte a pressione di disignu.
2.2.Quandu u pipeline è l'equipaggiu sò testati cum'è un sistema, a pressione di prova di u pipeline hè uguale o menu di a pressione di prova di u dispusitivu.Essenza
2.3.Quandu l'iniezione d'acqua di u sistema, l'aria deve esse esaurita.U puntu di emissione di l'aria deve esse à u puntu più altu di u pipeline è aghjunghje a valvula di scarico.
2.4.Pipelines cù grande pusizioni deve esse misurata in a pressione di prova di u mediu di prova.A pressione di prova di u pipeline di liquidu deve esse sottumessu à a pressione di u puntu più altu, ma u puntu più bassu di u puntu minimu ùn deve micca sopra a tolleranza di a cumpusizioni di u pipeline.
2.5.Quandu a pressione di prova, u boost deve esse realizatu lentamente.Dopu à a pressione di prova hè ghjunta, a pressione di pressione deve esse 10 minuti.Senza perdite, nisuna deformazione hè qualificata, è dopu a pressione di prova hè ridutta à a pressione di disignu.Essenza
2.6.Dopu chì a prova hè finita, a piastra cieca deve esse sguassata in u tempu per scaccià l'acqua.Duranti u drenaje, a pressione negativa deve esse impedita, è nisun drenaje pò esse drenatu in ogni locu.Quandu si trova una fuga durante u prucessu di prova, ùn hè micca permessu di trattà cù pressione.Dopu l'eliminazione di i difetti, a prova deve esse riprovata.
2.7.A prova di fuga hè stata realizata dopu chì a prova di pressione hè stata qualificata, è u mediu di prova hè stata cumpressa da l'aria compressa.
2.8.A pressione di a prova di fuga hè a pressione di disignu.A prova di perdite deve fucalizza nantu à a verificazione di a lettera di riempimentu.A flange o filu hè cunnessu à a vàlvula vacante, a vàlvula di scarico è a vàlvula di drenaje.
3. Craft pipeline soffiu è pulizia
3.1.Requisiti di tecnulugia
3.1.1 U pipeline di prucessu deve esse soffiatu è pulitu in sezzioni (riferitu cum'è soffiu).
3.1.2 U metudu di soffiu hè determinatu secondu e esigenze di u pipeline, u mediu di travagliu, è a terra nantu à a superficia di u pipeline.A sequenza di soffiu hè generalmente realizatu in ordine in ordine di u supervisore, supportu è tubi di scaricamentu.
3.1.3 Prima di soffià, l'instrumentu in u sistema deve esse prutettu, è u bordu di poru, a valvula di regulazione di filtru è u core di a valvula di stopping deve esse demolita, è sò tenuti bè.
3.1.4 Duranti u colpu, i ducts ùn deve micca entre in u dispusitivu, è l'urgani soffiati fora di l'equipaggiu ùn deve micca entre in u pipeline.
3.1.5 L'equipaggiu è i tubi chì ùn sò micca permessi di lavà deve esse isolati da u sistema di soffiu.
3.1.6 U soffiu di pipeline deve avè un flussu abbastanza.A pressione di soffiu ùn deve micca più di a pressione di disignu.U flussu hè generalmente micca menu di 20 m/s.Quandu u soffiu, aduprate un martellu di lignu per chjappà u tubu.Ùn dannu micca u tubu.
3.1.7 Cunsiderate a fermezza di u ramu di pipeline è u rack appiccicatu prima di soffià, è u rinfurzamentu deve esse datu se necessariu.
3.2.Pipeline soffiatu, metudu di pulizia
3.2.1 Flushing d'acqua: U mediu di travagliu hè un pipeline di u sistema di l'acqua.U risciacquare cù l'acqua pò ghjunghje à u flussu massimu o micca menu di 1,5 m / s in una pipa.U culore di l'acqua di l'esportazione è a trasparenza sò coerenti cù l'ispezione visuale à l'entrata.Dopu chì a pipeline hè qualificata, l'acqua deve esse esaurita in u tempu.
3.2.2 Air blowing: U mediu di travagliu hè un pipeline di u gasu.Qualchidunu chì scontra a valvula deve disassemble a flange precedente è aghjunghje u baffle, è poi resettate dopu chì a pipeline hè soffiata.A pressione ùn deve esse più di a pressione di designu di u cuntinuu è a pipeline, è u flussu ùn deve esse menu di 20 m / s.Duranti u prucessu di soffiu di l'aria, quandu u fumu è u polu visualmente sguassate, l'ispezione di a tavola di destinazione di lignu di pittura bianca hè stallata à u portu di scarico, è ùn ci hè micca ruggine, polvera, umidità è altri detriti nantu à a tavola di destinazione di 5 minuti.
3.2.3 Steam blowing: U mediu di u funziunamentu hè scansatu da i tubi di vapore per i tubi di vapore.Prima chì u vapore hè soffiatu, u tubu caldu deve esse rializatu lentamente per u soffiu, è poi si rinfriscà à a temperatura ambientale naturalmente.A bocca di l'area di scarico di u vapore hè inclinata versu l'altu, è u logò hè attraente.U diametru di u tubu di scarico ùn deve esse più chjucu cà u diametru di u tubu di soffiu.Norme di qualificazione: rimpiazzà a tavola di destinazione duie volte in una fila.In e circustanze di tutte e qualifiche), hè una qualificazione di scanning.
3.2.4 Pipeline resetten: Dopu à a prova pipeline è soffiu sò qualificati, u bordu cecu deve esse cacciatu in una manera puntuale secondu à i registri, è a valvula regulating regulating, firmavanu u core valve, elementu strumentu.


Tempu di post: May-06-2022