We help the world growing since 1983

U flussu di prucessu è u modu di cuntrollu di proporzionatore automaticu di gas

Dispositiu automaticu di mischju di gasu è proporzionamentu di gasu d'idrogenu-argon miscelatore di gasu di ossigenu-argon è di mischju di ossigenu-argon equipamentu di mischju d'idrogenu-azotu chì utilizanu regulatore di flussu di massa impurtatu di u flussu di volume di gasu per mischjà è proporzionamentu binari, mentre chì equipatu di un analizzatore d'idrogenu monitoraghju in linea di u singulu o multiplu. -gas cuncintrazzioni di gasi mista à assicurà a proporzione di u rapportu, a proporzione di gasi misti in l 'analisi analise hydrogen di a gamma ZUI pò esse stabilitu à vuluntà, sèmplice, còmuda è intuitive adjustment.

equipamentu 2

Proporzionatore automaticu di mischju di gas miscelatore di gas d'idrogenu-argon miscelatore d'ossigenu-argon miscelatore di gas d'idrogenu-azotu miscela di gas di saldatura, saldatura schermata di gas, hè un novu prucessu di saldatura sviluppatu nantu à a basa di l'usu generalizatu di saldatura à arcu manuale è saldatura automatica d'arcu sommersa. .

Attualmente, a mistura di gas di saldatura cumune utilizata in l'industria pò esse divisa à pocu pressu in trè categurie: mistura binaria, mistura ternaria è mistura quadratica.

I mischi binari chì sò spessu usati sò Ar-He, Ar-H2, Ar-O2, Ar-CO2, CO2, O2, N2, H2, etc.;i mischi ternari sò Ar-He-CO2, Ar-He-N2, N2, Ar-He-O2, Ar-O2, CO, etc.;i mischi quaternari sò usati menu è sò principalmente formulati da Ar, He, H2, O2, N2, CO2, etc.

U rapportu di i cumpunenti di ogni tipu di mistura di gas pò esse cambiatu è cumminatu, soprattuttu da u prucessu di saldatura, u mudellu di saldatura di materiale di saldatura è altri fattori per decide.

In generale, u più altu i requisiti per a qualità di a saldatura di saldatura, u più altu i requisiti per a purità di i gasi unità utilizati per preparà a mistura di gas.In Europa è in America, a purezza di Ar, H2, N2 è altri gasi utilizati per a mistura di gas hè 99,999%, Hè 99,996%, CO2 hè 99,99%, è l'umidità hè generalmente cunsiderata cum'è sustanza dannosa, è H20<10mg/m3 hè. necessariu.U dispusitivu di distribuzione di mischia di gas cumplettamente autumàticu hè largamente utilizatu in l'industria di a galvanizzazione, u vetru float è altre industrii chì necessitanu un grande volume di mistura di gas.

Modu di cuntrollu di l'equipaggiu di mischju di l'idrogenu-azotu di l'equipaggiu di mischju di l'idrogenu-azotu di l'equipaggiu di mischju di l'ossigenu-argon è di u mischju automaticu di gas è proporzionatore.

Adopta u prugrammatore di marca famosa è u cuntrollu di u touch screen, chì ponu vede l'infurmazioni di u prucessu di proporzione, u rapportu di proporzione, a pressione di travagliu è i paràmetri di alarme in tempu reale, per chì l'operazione diventa faciule è chjara.U cuntrollu adopta u controller di prugramma è u cuntrollu di flussu di massa per fà u cuntrollu di cumunicazione, chì assicura a precisione di a proporzione, è l'equipaggiu hè dotatu di un strumentu di visualizazione di operazione manuale, chì pò aghjustà manualmente a proporzione di proporzione.

equipamentu 1

Miscelatore automaticu di gasu è proporzione di miscelatori di gas d'idrogenu-argon mischju di ossigenu-argon è proporzionamentu di l'equipaggiu d'equipaggiu d'idrogenu-azotu cumpunenti è funzioni principali.

1.Controlle di flussu di massa: hè u mecanismu di cuntrollu di stu sistema, è a so azzione hè direttamente cuntrullata da l'attuatore.Hè u cumpunente chjave di l'idrogenu è di u gasu di nitrogenu mischju è proporzione.
2.Divisore di l'idrogenu: hè u mecanismu di rilevazione di stu equipamentu (un picculu metru di flussu hè u cuntrollu di u flussu di u divisore di l'idrogenu), chì mostra u cuntenutu percentuale di l'idrogenu in u gasu proporzionale è cunverta u cuntenutu percentuale di l'idrogenu in un signalu attuale 4-20mA. .
3.Intelligent display regulator (Allegra): hè u controller di l'equipaggiu, chì compara u signale attuale di u divisore di l'idrogenu cù u valore stabilitu, è u risultatu di u calculu hè cunvertitu in u signale currente 4-20mA necessariu da l'attuatore.U regulatore di visualizazione intelligente hà una uscita di alarme di cuncentrazione di gas di mistura.
4.Mixing tank (304): mischjà è proporziona l'idrogenu è l'azotu è facenu un picculu rolu di buffer.
5. Misuratore di flussu prupurziunale: l'usu di u flussu di gas proporzionale mistu in tempu reale hè visualizatu.
6.Controller di pressione: ci hè una uscita d'alarma per a pressione di nitrogenu, è chjude l'impurtazione di l'idrogenu, per assicurà chì a concentrazione di l'idrogenu di u puntu di travagliu ùn supererà micca u standard.
Proporzionatore automaticu di mischju di gasu miscelatore di gas d'idrogenu-argon miscelatore d'ossigenu-argon proporzionatore di l'equipaggiu di mischju di l'idrogenu-azotu flussu di prucessu.
passi 1.Process è i metudi di cuntrollu

Adoptate un controller di flussu di massa impurtatu per cuntrullà u flussu di voluminu di gas per mischjà è proporzione di gasi binari o ternari, per assicurà l'affidabilità di u funziunamentu di l'equipaggiu è a stabilità proporzionale mentre travagliate cù alta precisione.(Gas ternariu cù u gasu standard currispundente per fà a listessa proporzione di calibrazione, a misura attuale di i dati di visualizazione di gasu cum'è una basa per a rilevazione di dati di paraguni o u monitoraghju in linea di u cromatografu in linea fine-tuning paràmetri di l'equipaggiu di metru di flussu di massa, in modu chì u più / rapportu di mistura finale in 0.1%, i dati specifichi à a risoluzione di u cromatografu o l'analizzatore di gas cum'è un benchmark)

2. Modu di cuntrollu: PLC di a famosa marca è u cuntrollu di u touch screen sò aduttati per vede l'infurmazioni di u prucessu di proporzione, u rapportu di proporzione, a pressione di travagliu è i paràmetri di alarme in tempu reale, per chì l'operazione diventa faciule è chjara.U cuntrollu adotta un PLC è un controller di flussu di massa per fà u cuntrollu di cumunicazione per assicurà a precisione di a proporzione, è l'equipaggiu hè dotatu di un strumentu di visualizazione di operazione manuale, chì pò aghjustà manualmente u rapportu di proporzione.

U sopra hè l'intruduzioni di Tecnulugia Wofei nantu à cumu utilizà l'armadiu proporzionale di mistura di gasu currettamente.Spergu chì pò furnisce riferimentu per voi.

equipamentu 3

Shenzhen Wofei Technology Co., Ltd. hè un prufessiunale

A cumpagnia hè impegnata in l'ingegneria di u sistema di l'applicazioni di gas: sistema elettronicu di gas speciale, sistema di circuitu di gas di laboratoriu, sistema di furnimentu di gas industriale centralizatu, sistema di gas in massa (liquidu), sistema di tubazione secundaria di gas d'alta purezza è gas di prucessu speciale, sistema di trasmissione chimica, sistema d'acqua pura, furnisce cunsultazione tecnica, pianificazione generale, cuncepimentu di u sistema, equipaghji selezziunati, cumpunenti prefabbricati, installazione è custruzzione di u situ di prughjettu, test di sistema generale Hè una impresa high-tech chì integra un inseme cumpletu di ingegneria è servizii tecnichi è prudutti di supportu cum'è mantenimentu.

U prughjettu copre semiconductor, circuit integratu, display flat panel, optoelettronica, automobile, energia nova, nano, fibra ottica, microelettronica, petrochimica, biomedicina, diversi laboratori, istituti di ricerca, test standard è altre industrie high-tech;Per furnisce i clienti cù un inseme cumpletu di suluzioni per u sistema di trasmissione di media di alta purezza;Diventate gradualmente un fornitore di sistema generale avanzatu in l'industria.

A cumpagnia pussede AFK ®) Brand, i prudutti vendenu bè in 26 paesi in casa è à l'esteru, è agisce cum'è agente per Witt tedesca, brunitura americana, atlascopco, flussimetri di massa MKP coreanu è altre marche.I principali prudutti venduti da a tecnulugia Wofei includenu riduzzione di pressione di gas industriale, riduttore di pressione di semiconductor, valvula di regulazione di pressione, valvola di diafragma, valvola a soffietto, valvola in acciaio inox, connettore ferrule, connettore VCR, tubu in acciaio inox, tubu à alta pressione, frenu di fiamma, valvola di cuntrollu. , filtru, strumentu, detector di gas, strumentu analiticu, purificatore, proporzione di gas, valvola di bassa temperatura, manifold di supply gas, bsgs, GC, GR, vdb/p, vmb/p Scribber è altri equipaghji è accessori di gas;Per perseguite una qualità megliu è furnisce à i clienti una tecnulugia più alta è sicura, implementemu strettamente diverse gestioni in cunfurmità cù i standard ISO9001.Alarma di gas: http://www.szwofei.com


Tempu di post: 18-ghjugnu-2022