We help the world growing since 1983

Specifiche tecniche di cuncepimentu di u sistema di tubazioni di azotu è istruzioni d'installazione

1. A custruzzione di pipeline di azotu deve seguità a specificazioni

"Specificazioni per l'ingegneria è l'accettazione di pipeline metalliche industriali"

"Specificazioni di cuncepimentu di stazione d'ossigenu"

"Regolamenti nantu à a gestione di a sicurità è a supervisione di i tubi di pressione"

"Specificazioni per l'ingegneria sgrassante è l'accettazione"

"Specificazioni per a custruzzione è l'accettazione di l'ingegneria di saldatura di l'equipaggiu di campu è i pipeline industriali"

Specifiche tecniche di cuncepimentu di u sistema di tubazioni di azotu è istruzioni d'installazione

2. Pipeline è esigenze accessori

2.1 Tutti i tubi, i raccordi di pipa, è e valvole deve avè certificati ex-factory.Altrimenti, verificate l'articuli mancanti è i so indicatori duveranu risponde à i normi naziunali o ministeriali attuali.

2. 2 Tutti i pipelines è l'accessori devenu esse inspeccionati visualmente, cum'è s'ellu ci sò difetti cum'è cracke, shrinkage holes, slag inclusions and heavy leather per assicurà chì a superficia hè liscia è pulita;per i valves, e teste di forza è di strettezza deve esse realizatu unu per unu (a pressione di prova hè a pressione nominale 1,5 U tempu di mantene a pressione ùn hè micca menu di 5 minuti);a valvula di salvezza deve esse debuggata più di 3 volte in cunfurmità cù i reguli di cuncepimentu.

3. Saldatura di tubi

3.1 In più di risponde à i requisiti di i disegni, e cundizioni tecniche di saldatura deve esse realizatu in cunfurmità cù i rigulamenti internaziunali.

3.2 A saldatura deve esse inspeccionata per radiugrafia o ultrasonica in cunfurmità cù a quantità specifica è u livellu di qualità.

3.3 I tubi d'azzaru di carbonu saldati duveranu esse sustinuti cù arcu d'argon.

4. Pipeline degreasing è rimuzzioni di ruggine

Aduprate a sabbiatura è a decapata per sguassà a ruggine è sgrassa u muru internu di a pipeline.

5. Precauzioni per a stallazione di pipa

5.1 Quandu u pipeline hè cunnessu, ùn deve esse cumminatu cù forza.

5.2 Verificate a dritta di u connettore butt di u nozzle.Misura u portu à una distanza di 200 mm.A deviazione permessa hè 1mm / m, a deviazione di a lunghezza tutale hè menu di 10mm, è a cunnessione trà e flange deve esse parallella.

5.3.Aduprate connettori filettati per applicà PTFE cù imballaggio, è hè pruibitu d'utilizà oliu di sésamo.

5.4.A pipa è u supportu deve esse siparati da un fogliu di plastica di ioni chlorur;a pipa à traversu u muru deve esse sleeved, è a lunghezza di a manica ùn deve esse menu di u gruixu di u muru, è u spaziu deve esse pienu di materiali non-combustible.

5.5.U pipeline di nitrogenu deve avè a prutezzione di fulmini è i dispositi di messa in terra di scarica elettrostatica.

5.6.A prufundità di u pipeline intarratu ùn hè micca menu di 0,7 m (a cima di u pipeline hè sopra à a terra), è u pipeline intarratu deve esse trattatu cù anticorrosione.

6. Test di pressione Pipeline è purge

Dopu chì u pipeline hè stallatu, fate una prova di forza è di strettezza, è i regulamenti sò i seguenti:

Pressione di travagliu Test di forza Test di fuga
MPa
  Media Pressione (MPa) Media pressione (MPa)
<0.1 Aria 0.1 Aria o N2 1
          
≤3 aria 1.15 Aria o N2 1
  acqua 1.25    
≤10 acqua 1.25 Aria o N2 1
15 acqua 1.15 Aria o N2 1

Nota:

①L'aria è u nitrogenu deve esse seccu è senza oliu;

②Acqua pulita senza oliu, u cuntenutu di ioni di cloruru di l'acqua ùn supera micca 2,5 g/m3;

③Tutte e teste di pressione di intensità deve esse realizate lentamente, passu per passu.Quandu si sviluppa à 5%, deve esse verificatu.Se ùn ci hè micca fuga o fenomenu anormali, a prissioni deve esse aumentata passu à passu à 10% di pressione, è a stabilizazione di tensione per ogni passu ùn deve esse menu di 3 minuti.Dopu avè righjuntu a pressione, deve esse mantinutu per 5 minuti, è hè qualificatu quandu ùn ci hè micca deformazione.

④ A prova di tenuta durà per 24 ore dopu avè righjuntu a pressione, è a rata media di fuga oraria per i tubi interni è di trinchera deve esse ≤0.5% cum'è qualificatu.

⑤Dopu avè passatu a prova di tenuta, aduprate aria secca o nitrogenu senza oliu per purgà, cù un flussu di micca menu di 20 m/s, finu à chì ùn ci hè micca ruggine, scorie di saldatura è altri detriti in u pipeline.

7. Pipeline pittura è travagliu prima di pruduzzione:

7.1.A ruggine, slag di saldatura, burr è altre impurità nantu à a superficia dipinta deve esse eliminata prima di pittura.

7.2.Sustituisce cù nitrogenu prima di mette in produzzione finu à chì a purità hè qualificata.


Tempu di post: 25-ghjugnu-2021