We help the world growing since 1983

Cumpunenti principali è funzioni di l'equipaggiu di mischju è proporzione di gas binari

-AFK Proporzionatore di mischju di gas

I cumpunenti principali è e funzioni di l'equipaggiu di proporzione di mistura binaria di u dispusitivu di preparazione di gas standard cumpletamente automaticu di l'equipaggiu di distribuzione di gas intelligente diversificata.

equipamentu 1

1. Gas flow meter: Hè u miccanisimu di cuntrollu di stu sistema, è a so azzione hè direttamente cuntrullata da a struttura esecutiva.Hè u cumpunente chjave di mischjà è proporzione.

2. Valvula di cuntrollu di stabilizazione di pressione è di riduzzione di pressione: prissioni di cuntrollu è flussu, cumpunenti di stabilizazione di pressione principale di a pressione di mistura。

3. Analyzer: Hè u mecanismu di prova di stu equipamentu è mostra u cuntenutu percentuale in u gasu proporzionale.(Esternu)

4. Valvula di commutazione: cuntrullà u gasu on / off è ferma l'operazione di l'equipaggiu.

5. sensor di pressione: detect a prissioni di u mischju di gasu, è cù a valvula per aghjustà a pressione, i paràmetri di limitu di pressione superiore è bassu per cunfirmà

6. Mixing tank: Mixing tank di gas mixed, mischjà ogni modu di gas uniformly.

7. Touch screen: mostra prucessu in tempu reale, paràmetri di distribuzione di gas, paràmetri di alarme, etc.

8. Cumminazione elettrica: cuntrullà è operate l'equipaggiu, visualmente visualizà u flussu di travagliu è u statu di travagliu.

Apparecchiatura di distribuzione di gas multi-intelligente Dispositivu di preparazione di gas standard cumplettamente automaticu Pacchettu di 2 elementi cumpusizioni d'equipaggiu di distribuzione di gas mistu è cuncepimentu di u sistema

Apparecchiatura di distribuzione di gas multi-intelligente Dispositivu di preparazione di gas standard cumplettamente automaticu 2 elementi incapsulati Equipamentu di distribuzione di gas mistu Unità di furnimentu di gas

equipamentu 2

U gasu di materia prima hè furnitu in forma di cilindri d'alta pressione, è u gasu hè mandatu à l'entrata currispundenti dopu a descompressione.Quandu u gasu di u cilindru hè menu di a gamma di pressione necessaria per a distribuzione di gas, sarà emessu un avvisu di sonu è di luce, è a pipeline di gas combustibile hè dotata di una valvola unidirezionale per evità i periculi causati da altri gasi sottu pressione, per assicurà. l'operazione stabile di l'equipaggiu di proporzione è a pressione constante in una larga misura.

U sopra hè u principiu di travagliu è e caratteristiche tecniche di u miscelatore di gas introduttu da Wolfly.Speremu chì pudemu furnisce una riferenza. 

Shenzhen Wofei Technology Co., Ltd. hè un prufessiunale

equipamentu 3

A cumpagnia hè impegnata in l'ingegneria di u sistema di l'applicazioni di gas: sistema elettronicu di gas speciale, sistema di circuitu di gas di laboratoriu, sistema di furnimentu di gas industriale centralizatu, sistema di gas in massa (liquidu), sistema di tubazione secundaria di gas d'alta purezza è gas di prucessu speciale, sistema di trasmissione chimica, sistema d'acqua pura, furnisce cunsultazione tecnica, pianificazione generale, cuncepimentu di u sistema, equipaghji selezziunati, cumpunenti prefabbricati, installazione è custruzzione di u situ di prughjettu, test di sistema generale Hè una impresa high-tech chì integra un inseme cumpletu di ingegneria è servizii tecnichi è prudutti di supportu cum'è mantenimentu.

U prughjettu copre semiconductor, circuit integratu, display flat panel, optoelettronica, automobile, energia nova, nano, fibra ottica, microelettronica, petrochimica, biomedicina, diversi laboratori, istituti di ricerca, test standard è altre industrie high-tech;Per furnisce i clienti cù un inseme cumpletu di suluzioni per u sistema di trasmissione di media di alta purezza;Diventate gradualmente un fornitore di sistema generale avanzatu in l'industria.

A cumpagnia pussede AFK ®) Brand, i prudutti vendenu bè in 26 paesi in casa è à l'esteru, è agisce cum'è agente per Witt tedesca, brunitura americana, atlascopco, flussimetri di massa MKP coreanu è altre marche.I principali prudutti venduti da a tecnulugia Wofei includenu riduzzione di pressione di gas industriale, riduttore di pressione di semiconductor, valvula di regulazione di pressione, valvola di diafragma, valvola a soffietto, valvola in acciaio inox, connettore ferrule, connettore VCR, tubu in acciaio inox, tubu à alta pressione, frenu di fiamma, valvola di cuntrollu. , filtru, strumentu, detector di gas, strumentu analiticu, purificatore, proporzione di gas, valvola di bassa temperatura, manifold di supply gas, bsgs, GC, GR, vdb/p, vmb/p Scribber è altri equipaghji è accessori di gas;Per perseguite una qualità megliu è furnisce à i clienti una tecnulugia più alta è sicura, implementemu strettamente diverse gestioni in cunfurmità cù i standard ISO9001.Alarma di gas: http://www.szwofei.com


Tempu di post: 18-ghjugnu-2022