We help the world growing since 1983

Cumpunenti principali è e funzioni di l'equipaggiu di biber mixed gas biber

A cumpusizioni principali è a funzione di l'equipaggiu di biber mixed biber - Wofly Dual gas mixer.

Apparecchiatura multi-smart senza gas Dispositivi di preparazione di gas cumplettamente autumàticu Cumpunenti principali è funzioni di l'equipaggiu ratiker hibridu binari.

A cumpusizioni principali è a funzione di l'equipaggiu di biber misti binari - Wo Fei Dual gas mixer.

 Cumpunenti principali è funzioni di l'equipaggiu di biber mixed gas biber1 

1. Gas flow meter: Hè u mecanismu di cuntrollu di stu sistema, è i so azzioni sò direttamente attivu.Hè un cumpunente chjave di una ratio mista.

2. Valvula di cuntrollu di riduzzione di pressione regulata: prissioni di cuntrollu è flussu, cumpunenti principali di regulatore di pressione di gasu mistu.

3. Analyzer: Hè u mecanismu di deteczione di stu dispusitivu, chì mostra u cuntenutu percentuale in u gasu currispundente.(Esternu)

4. Valvula Switching: Controlled a penetrazione di u gasu, ferma u funziunamentu di u dispusitivu.

4.1 Misuratore di flussu di gas: Hè u mecanismu di cuntrollu di stu sistema, è e so azzioni sò direttamente attivu.Hè un cumpunente chjave di una ratio mista.

4.2 Valvula di cuntrollu di riduzzione di pressione regulata: prissioni di cuntrollu è flussu, cumpunenti principali di regulatore di pressione di gasu mistu.

4.3 Analyzer: Hè u mecanismu di rilevazione di stu dispusitivu, chì mostra u cuntenutu percentuale in u gasu currispundente.(Esternu)

4.4 Valvula Switching: Controlled a penetrazione di u gasu, ferma u funziunamentu di u dispusitivu.

4.5 Sensore di pressione: rileva a pressione di a mistura, è currisponde à a pressione di regulazione di a valvula, i paràmetri di limitu superiore è inferiore di pressione cunfirmanu

4.6 Cisterna di mischju: cisterna di mischju di gasu mistu, mischjà tutte l'uniforme di gas.

4.7 Touch screen: Mostra flussu in tempu reale, paràmetri di furnimentu di gas, paràmetri di alarme, etc.

4.7 Portfolio elettricu: Cuntrolla l'equipaggiu operatore, flussu di travagliu intuitivu di visualizazione, statu di travagliu.

Equipamentu di furnimentu di gas multi-intelligente Dispositivu di frontiera cumpletamente automaticu Pacchettu di 2 yuan cumpusizioni d'equipaggiu di furnimentu di gas mistu è cuncepimentu di u sistema

Equipamentu multivariatu senza gasu intelligente Equipamentu cumpletamente automaticu per via aerea Pacchettu di 2 yuan chì mischia unità di furnimentu di gas

 Cumpunenti principali è funzioni di l'equipaggiu biberu mistu di gas binari2

U gasu di materia prima hè furnitu in forma di cilindri di gasu d'alta pressione, è a riduzzione di pressione hè pressu à l'entrata currispundente, a cunnessione hè cumpleta, è a valvula di ingressu di l'equipaggiu hè aperta dopu avè rilevatu senza perdite.Dopu chì u sistema hè cunfirmatu, a pressione hè cuminciata dopu chì a prissioni hè curretta, è a pressione di a valvula di regulatore di riduzzione di pressione passa direttamente à traversu l'indicatore di pressione, è intuitivamente mostra a pressione.Quandu u gasu di buttiglia d'acciaio hè menu di a pressione necessaria per u gasu, un avvisu acusticu, un gasu di gasu combustibile hà stabilitu una sola valvola per evitari danni à l'altri undervoltosis di gas, per quessa chì u funziunamentu di stabilizazione, è a pressione hè custante.


Tempu di post: 26-mar-2022