We help the world growing since 1983

Esposizione Internaziunale di Fluidi di Guangzhou

Tecnulugia Wofly s'hè unitu in a 23ª Mostra di fluidi di Guangzhou, chì presenta un novu futuru per i sistemi di prucessu di alta purezza.

In maghju, Guangzhou hè pienu di vitalità in a brisa di primavera è a pioggia.Da u 10 à u 12 di maghju di u 2021, a 23ª Mostra Internazionale di Fluidi di Guangzhou è Exhibition di Valve, Pipe Fittings, Pipes and Flanges (FLOWEXPO) si terrà cum'è prevista in Hall 9.1, Zona B di u Complex Fair di Canton.

FLOWEXPO hè stata fundata in u 1997. Hè unu di l'esibizioni di l'industria di a valvola à grande scala, altamente specializata è tecnologicamente avanzata in Asia.Hè ancu un fabricatore di raccordi di valvule, cumpratore di raccordi di valvule, utilizatore di raccordi di valvule, importatore è esportatore di raccordi di valvule, A grande riunione di a tecnulugia di raccordi di valvule è tubi, i prufessiunali di vendita è di gestione hè di un significatu impurtante per l'industria di cuntrollu di fluidi è hà un profondu. impattu nant'à u sviluppu di l'industria.

Cum'è un pioniere è a spina di l'ingegneria di u sistema di l'applicazione di gas, Wofly Technology hè statu ancu invitatu à purtà una varietà di prudutti innovatori cum'è supporti di gas speciali, VMB, scatuli di commutazione automatica, raccordi di valvola BA / EP, pannelli di commutazione semi-automatica, etc. u situ di mostra, purtendu FLOWEXPO Custruì una piattaforma di cummerciale eccellente per l'industria di a machina fluida è a valvula di pompa, è mostra u charm è u cumpurtamentu di l'impresa cù l'invitati chì si presentanu cun saviezza è entusiasmu.

Guangzhou International Fluid Exhibition-1

Cù novi opportunità, novi sfide è una era spartuta, l'imprese anu bisognu di sviluppà in cullaburazione è andà in manu.In questa mostra, Wofly Technology hà cumunicatu cù più marchi in u campu di u cuntrollu di fluidu è hà cumpetitu nantu à a stessa scena.Cù una nova maghjina, una qualità eccellente, un serviziu attentu è prudutti d'alta tecnulugia, hè statu affissatu davanti à parechji esperti di l'industria è u publicu.U so armadiu di gas speciale GC hè cuncepitu apposta per u fornimentu di gasi inflammabili, splusivi, corrosivi, tossichi è altri periculosi (gasi speciali).Utiliza PLC cum'è u corpu di cuntrollu principale, coopera cù u touch screen per a visualizazione è l'impostazione di u sistema, è hè dotatu di diversi disinni di pannelli.Soddisfà i bisogni di l'industrii cum'è l'energia solare, laboratori di analisi di materiali, semiconduttori di chip, cellule solari fotovoltaiche, ingegneria biomedica è novi materiali microelettronici.E funzioni basiche includenu purga automatica, commutazione automatica, è cut-off automaticu di sicurezza in situazioni d'emergenza (quandu u segnu di alarme stabilitu hè attivatu).Cù prestazioni eccellenti di u produttu è vantaghji eccezziunali in u costu, i titulari di gas speciali GC sò unanimu elogiati da i clienti.

Guangzhou International Fluid Exhibition-2

Mentre participava à FLOWEXPO, Wofly Technology hà participatu ancu à u Forum di l'Innuvazione è u Sviluppu di a Tecnologia di Gas Industriale 2021.U direttore di marketing Mr. He Zhifei hà fattu un discorsu nantu à "Special Gas Control" in u locu.Hà datu una spiegazione dettagliata nantu à u funziunamentu di l'equipaggiu di cuntrollu di gas speciale elettronicu di a cumpagnia, i casi di implementazione, e prospettive di u mercatu, l'analisi di l'industria, è l'aspetti impurtanti di l'alta tecnulugia, chì era assai appruvatu è ricunnisciutu da a scena..

Guangzhou International Fluid Exhibition-4
Guangzhou International Fluid Exhibition-3

Dopu, Ma Jianwu, Presidente Onorariu di l'Associazione di Gas Industriale di Guangdong, Zhu Ping, Sicritariu Generale, Liu Sheng, Direttore di u Cumitatu Speciale, è altri esperti è prufessori anu pigliatu una foto cù u Signore He Zhifei è guidò a visita per dumandà à Wofly. Stand di tecnulugia è mostre.A forza di R&D d'elite è a visione eccezziunale di l'industria mostranu piena ricunniscenza.

Guangzhou International Fluid Exhibition-5

Da u layout di l'industria à u capu di l'industria, da l'innuvazione indipendente à a trasfurmazioni di i risultati, Wofly Technology cuntinueghja à avanzà in u campu di u gasu speciale, è s'impegna à creà un benchmark per l'innuvazione di l'industria.In l'ultimi anni, Wofly Technology hè stata aghjurnata è aghjurnata in modu intelligente, migliurendu continuamente e capacità di fabricazione high-end, è hà ottenutu una serie di innovazioni tecnologiche di core chjave attraversu l'innuvazione indipendente, è hà ottinutu pionieri di qualità cù l'innuvazione persistente è l'artigianalità perseverante.I tanki di gas speciali, i sistemi elettronichi di gasodu speciale è altri prudutti sviluppati è pruduciuti da ellu anu vantaghji evidenti, chì anu creatu una guaranzia solida per u supplyu sicuru è stabile di gas speciale.

Cum'è u dicenu, risolve i prublemi, innuvà è cultivà novi opportunità, è apre novi ghjochi in risposta à e difficultà.Nantu à a cunsolidazione cuntinuu di a forza di fabricazione, Wofly Technology hà da cuntinuà à sfondà e fruntiere di u sviluppu è à purtà un novu spaziu di crescita per i sistemi di prucessu d'alta purezza.Face à u "14e Pianu Quinquennale", Wofly Technology hà da fucalizza nantu à a strategia d'integrazione di i quattru mudernizazione di "globalization, service-oriented, informatization, and rejuvenation", è prumove l'impresa per mezu di misure cum'è insistendu à l'innuvazione tecnologica, aderenza. à u sviluppu di a marca, è allargamentu di i canali di cuuperazione.Trasfurmazione, aghjurnamentu è sviluppu per scuntrà u novu futuru di sistemi di prucessu d'alta purezza.


Tempu di pubblicazione: 03-03-2021