We help the world growing since 1983

Chì duverebbe esse attentu à l'usu di valvule di bola?

wps_doc_0

1. Medium: Durante l'usu di a valvola di sfera in acciaio inox, l'attenzione deve esse pagata à se u mediu utilizatu pò scuntrà i paràmetri di a valvola di sfera attuale.Se u mediu utilizatu hè u gasu, in generale hè cunsigliatu di utilizà un sigillu suave.S'ellu hè liquidu, sigellu duru o sigillo molle pò esse sceltu secondu u tipu di liquidu.S'ellu hè corrosivu, u rivestimentu di fluoru o i materiali anti-corrosione si deve esse usatu invece.

2. Temperature: Durante l'usu di a valvola di sfera in acciaio inox, l'attenzione deve esse pagata à se a temperatura media di u travagliu pò scuntrà i paràmetri di a valvola di sfera attualmente sceltu.Se a temperatura hè più altu di 180 gradi, deve esse usatu materiali di sigillatura dura o PPL à alta temperatura.Se a temperatura hè più altu di 350 gradi, i materiali d'alta temperatura deve esse cunsideratu per rimpiazzà.

3. Pressure: U prublema più cumuna di a valvola di bola in acciaio inox in usu hè a prissioni.In generale, suggerimu chì u livellu di pressione deve esse un livellu più altu.Per esempiu, se a pressione di u funziunamentu hè 1.5MPa, suggerimu chì u livellu di pressione ùn deve esse 1.6MPa, ma 2.5MPa.Un tali livellu più altu di pressione pò assicurà a prestazione di sicurezza di u pipeline durante l'usu.

4. Wear: In u prucessu di usu, avemu da truvà chì certi esigenze industriale è minieri in situ sò relativamente altu, cum'è u mediu cuntene particeddi dura, sabbia, ghiaia, slurry slag, calce è altri media.In generale, ricumandemu di utilizà sigilli ceramichi.Se i sigilli di ceramica ùn ponu micca risolve u prublema, altri valvule deve esse usatu invece.


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022