We help the world growing since 1983

Caratteristiche è risicu di i sistemi di furnimentu d'aria di laboratoriu

1.Features di u sistema di furnimentu d'aria di u laboratoriu:

1.1 Funzioni: U laboratoriu necessita un flussu di gas di trasportu constantu, alta purezza di gas, è furnisce un gasu per analizà l'equipaggiu per u laboratoriu per furnisce quantità è gas stabile.

xfhd (1)

1.2 Ecunomica: Custruì un cilindru di gasu cuncintratu pò salvà u spaziu limitatu di u laboratoriu, ùn hè micca bisognu di taglià quandu si rimpiazza u cilindru per assicurà un fornimentu cuntinuu di u gasu.Users solu gestisce menu cilindri, paganu menu buttiglia azzaru affittu, perchè tutti i punti usati usati in u listessu gasu venenu da a stessa fonte di gas.Un tali metudu di furnimentu hà da riducerà u trasportu, riducendu a quantità di gasu ritardante in a buttiglia d'aria di a cumpagnia di gas, è ancu una bona gestione di cilindri.

1.3 usu: Sistema di furnimentu di pipa centralizata pò mette u gasu in usu, un postu di travagliu di cuncepimentu cusì più raghjonu.

1.4 security: per assicurà u so almacenamiento è usu di sicurità.Protege u tester di analisi da esse violati da i gasi tossichi è dannosi in l'esperimentu.

2. Periculu di gas di laboratoriu

2.1 Certi gasi sò inflammabili, splusivi, tossichi, forti currusioni, etc., una volta chì filtranu, ponu causà danni à u persunale è à l'equipaggiu di strumenti.

xfhd (2)

2.2.Una varietà di gasi sò usati in u stessu ambiente.Se ci sò dui gasi chì anu reazzione chimica forte cum'è a combustione o l'esplosioni, ponu causà ferite à u persunale è l'equipaggiu di l'instrumentu.

2.3 A maiò parte di i cilindri di gas sò finu à 15MPa, vale à dì 150 kg / cm2, se u dispusitivu di decompressione di a buttiglia d'aria hè fora di u dispusitivu di decompressione, hè pussibule di ejectà alcune parti, è a so energia hà ferita fatale à u corpu umanu o l'equipaggiu..

Cundizioni è preparazione per a pressione di prova di pipa artigianale

U sistema di pipeline hè cumpletu è cumpletu cù i requisiti di cuncepimentu è i regulamenti.

U ramu, u ganciu è u rack pipa sò finiti, è a dittizzioni di difetti di raghji hà cumplettamente ghjuntu à i specificazioni di u disignu, è a parte di a prova, saldatura è altre deve esse pruvata ùn hè micca dipinta è incubata.

U misuratore di pressione di prova hè statu verificatu, a precisione hè stabilita à 1,5, è u valore di scala completa di a tavula deve esse 1,5 à 2 volte a pressione massima misurata.

Prima di a prova, u sistema di prova, l'equipaggiu è l'annessi ùn saranu micca implicati in u sistema di prova, è a pusizione di u bordu cecu hè aduprata per applicà a marca laccata bianca è registrà.

L'acqua di prova deve esse usata cù l'acqua pulita, è u cuntenutu di ioni di cloru in l'acqua ùn deve micca più di 25 × 10-6 (25 ppm).

U pipeline temporale per a prova hè rinfurzata, è a sicurezza è a fiducia deve esse verificata.

Verificate s'ellu tutte e valve nantu à a pipa sò nantu à u statu apertu, s'ellu si aghjunghjenu i spacers, è u core di a valvula retracting deve esse eliminata, è dopu a purga pò esse resettata.


Tempu di Postu: Feb-23-2022