We help the world growing since 1983

Prestazioni basiche è vantaghji di u manifold di gas Wofly

1. Chì ghjè u manifold di gas ?

Per migliurà l'efficienza di u travagliu è a pruduzzione sicura, a fonte di gasu di un unicu puntu di furnimentu di gas hè centralizata, è parechji cuntenituri di gas (cilindri d'acciaio d'alta pressione, tanki Dewar à bassa temperatura, etc.) sò cumminati per ottene un fornimentu di gas centralizatu. dispusitivu.

news_img1

2. Dui vantaghji di usu di l'autobus

1) L'usu di u manifold di gas pò salvà u numeru di cambiamenti di cilindru, riduce l'intensità di u travagliu di i travagliadori è risparmià i costi di u travagliu.

2) A gestione centralizzata di u gasu d'alta pressione pò riduce l'esistenza di potenziali periculi di sicurezza.

3) Si pò salvà u spaziu situ è ​​fà megliu usu di u spaziu situ.

4) Facilità a gestione di gas.

5) U busbar di gas hè adattatu per l'imprese cù un grande cunsumu di gas.U so principiu hè di intruduce u gasu in buttiglia in a pipeline principale di u manifold per mezu di pinze è tubi, è dopu a descompressione è l'aghjustamentu, hè trasportatu à u situ di usu attraversu u pipeline.Hè largamente utilizatu in esperimenti, Laboratori, fabbriche di semiconductor, ingegneria energetica è chimica, saldatura, elettronica è unità di ricerca scientifica, etc.

3. Funzione di basa di gas Manifold

Manifold di gas: si riferisce à u gasu d'alta pressione in buttiglia, chì hè decompressatu à una certa pressione di travagliu attraversu stu equipamentu, chì hè un tipu d'equipaggiu per u supplyu di gas centralizatu.U manifold hè cumpostu di dui tubi di cunfluenza principali à a manca è à a diritta, cù quattru valvule d'alta pressione in u mità, cuntrullendu rispettivamente a manca è a diritta dui gruppi di manifolds, ogni gruppu hà un numeru considerableu di sub-valves, tubi è apparecchi. sò cunnessi à i cilindri di gas, è un metru d'alta pressione hè stallatu in u mezu., Adupratu per detectà a pressione in u manifold.Ci sò dui setti di riduzzione di pressione sopra à a valvula d'alta pressione per cuntrullà è aghjustà a pressione di l'usu è u flussu.Ci hè duie valvole di bassa pressione sopra à u riduttore di pressione per cuntrullà u gasu di bassa pressione quandu e duie fila di interruttore di cunfluenza sò cambiate., Confluence pipeline bassu-pressure principale hè furnutu cù una valvula principale bassu-pressure à cuntrullà u gasu in u pipeline bassu-pressure.

U manifold di gas hè un dispositivu per a carica centralizata o a supply of gas.Cunnette parechje cilindri di gas à u manifold per mezu di valvule è ducts in modu chì sti cilindri ponu esse inflati à u stessu tempu;o dopu esse decompressed è stabilized, sò trasportati à usu da pipelines.Equipamentu speciale in u situ per assicurà chì a pressione di a fonte di gasu di l'apparechju di gas hè stabile è regulabile, è per ghjunghje à u scopu di un fornimentu di gas ininterrottu.I media applicabili per a barra di bus di gas includenu l'heliu, l'ossigenu, l'azotu, l'aria è altri gasi, chì sò principarmenti usati in l'imprese industriali è minieri, istituzioni mediche, istituzioni mediche, istituzioni di ricerca scientifica è altre grande unità di cunsumazione di gas.Stu pruduttu hà struttura raghjone, tecnulugia avanzata è funziunamentu simplice.Hè un strumentu impurtante per assicurà a sicurità è rializà a produzzione civilizzata.Stu pruduttu hè distintu secondu u numeru di cilindri di gasu è a cunfigurazione, è hà una varietà di forme strutturale, cumprese un gruppu di buttigli 1 × 5, un gruppu di buttigli 2 × 5, un gruppu di buttigli 3 × 5, un gruppu di buttigli 5 × 5, 10 × 5. gruppu buttiglia, etc. Sceglie, o fà cunfigurazione spiciali secondu à bisogni utilizatori è esigenze ambiente.A pressione di gasu di stu pruduttu hè adattatu à a pressione nominale di u cilindru di gasu cunfiguratu.

news_img2

U collettore di gas include u collettore d'ossigenu, u collettore di nitrogenu, u collettore d'aria, u collettore di argon, u collettore di l'idrogenu, u collettore di eliu, u collettore di diossidu di carbonu, u collettore di riscaldamentu elettricu di l'anidride di carbonu, u collettore di propanu, u collettore di propilene, è u collettore di acetilene, , Neon bus, bus di protudu nitroso, autobus Dewar è altri autobus di gas.

Manifold di gas pò esse divisu in manifold di ottone, è manifold in acciaio inox secondu u materiale;secondu u funziunamentu di u funziunamentu, si pò esse divisu in manifold unicu latu,, manifold double-sided,, manifold semi-autumàticu,, manifold full-autumàticu,, switching semi-autumàticu, no Shut-off bus di mantenimentu;secondu a stabilità di a prissioni di pruduzzioni, si pò esse divisu in busu unicu palcuscenicu, bus à dui tappe è cetara.

4. L'usu sicuru è u mantenimentu di u manifold di gas

1. Apertura: A valve di stop davanti à u riduttore di pressione deve esse apertu pianu pianu per impedisce l'apertura brusca, chì pò causà a riduzzione di pressione per fallu per via di scossa d'alta pressione.Indicà a pressione da u manometro, poi gira u regulatore di pressione per aghjustà a vite in u sensu orariu, u manometru di bassa pressione indica a pressione di uscita necessaria, apre a valvola di bassa pressione è furnisce aria à u puntu di travagliu.

2. Per piantà u supply d'aria, simpricimenti allentà a vite di regulazione di u riduttore di pressione.Dopu chì l'indicatore di pressione bassa hè zero, chjude a valvola di chjude per impedisce chì u riduttore di pressione sia pressatu per un bellu pezzu.

3. Sia a camera d'alta pressione è a camera di bassa pressione di u riduttore di pressione sò furnuti cù valvule di salvezza.Quandu a pressione supera u valore permessu, l'escavazione hè apertu automaticamente, è a pressione cade à u valore permessu per chjude automaticamente.Ùn move micca a valvula di salvezza in i tempi ordinali.

4. Quandu si stallanu, fate attente à a pulizia di a parte di cunnessione per impedisce chì i detriti entranu in u reductore di pressione.

5. Se a fuga di l'aria si trova in a parti di cunnessione, hè in generale per una forza di serratura di viti insufficiente o danni à a gasket.A guarnizione di sigillatura deve esse stretta o rimpiazzata.

6. Si trova chì u riduttore di pressione hè guastatu o perdite, o a prissioni di u calibre di pressione bassu hè in cuntinuu crescente, è u manometru di pressione ùn torna micca à a pusizione zero, etc., deve esse riparatu in u tempu.

7. U busbar deve aduprà un mediu secondu à i rigulamenti, è ùn deve esse mischju à evitari periculu.

8. Oxygen busbar hè strettamente pruibitu da contacting grassu per evitari brusgiate è u focu.

9. Ùn installate micca a barra di l'autobus di gasu in un locu cù media corrosive.

10. U gas bus bar ùn deve esse inflated à u cilindru di gas in a direzzione inversa.

news_img3

Tempu di posta: 22-lugliu-2021