We help the world growing since 1983

Sistema di furnimentu di gasu cuncentrazione medica

Cù u rapidu sviluppu di l'imprese mediche, a ricerca clinica medica è scientifica medica necessita di più in più gasi medichi, cum'è l'ossigenu, a risa (ossidu nitroso), l'aria compressa, l'azotu, u vacuum è l'anellu.

Oxygen etanu è simili.Sicondu i diversi bisogni di l'uspidale, u tipu di gasu pò esse usatu, ma l'ossigenu è u vacuum sò attratti, quasi ogni spitali hè indispensabile. U sistema di furnimentu di gasu di cuncentrazione di l'Hospital hè generalmente cumpostu di parechje parte.

1. Medical Center Oxygenation System

Medical Center Availability System hè custituitu da stazione centrale di furnimentu d'ossigenu, sistema di rete di tubi, equipaghji terminali di sala, è Woy Fei Technology furnisce l'ossigenu basatu à l'ossigenu, è trè fonti d'ossigenu di furnimentu d'ossigenu liquidu, furnimentu d'ossigenu liquidu.Sceglite un metudu di currispundenza più adattatu basatu nantu à i bisogni specifichi di u cliente è e cundizioni di stallazione di l'ospitale.

2. Medical Center attrattu sistemu

U centru medicale chì attrae u sistema hè custituitu da una stazione di attrazione cintrali, un sistema di rete di tubi, un equipamentu terminale di sala.Scopu d'usu: A fonte di pressione negativa di u sistema di attrazione hè l'unità di pompa di vacuum di a stazione di attrazione di u centru.L'aspirazione di l'unità di a pompa di vacuum permette à a linea di u sistema di ghjunghje à u valore di pressione negativa necessaria, pruducia aspirazione in a sala operatoria, a sala di salvezza è a terminal di ogni sala, furnisce l'usu medico.

3.Sistema di cumpressione di l'aria medica

U sistema di l'aria cumpressu hè custituitu da una stazione d'aria compressa, un sistema di rete di tubi, un dispositivu di terminazione di sala, è simili.A pruduzzione di l'aria cumpressa da u compressore d'aria hè furnita dopu chì u prucessu di filtrazione di l'asciugatura è multi-stadi hè furnitu.Ogni terminal di gas hè utilizatu.L'equipaggiu in a stazione di compressore d'aria medica hè generalmente utilizatu in un mudellu unicu, un compressore stabile è affidabile senza oliu, cù quattru livelli, caratteristiche di deumidificazione à doppiu livellu,

Fornite gasi compressi sicuri è efficaci per l'uspidale.

4.Medical Gas Operazione è Management System

U sistema di gestione di l'operazione è di u mantenimentu di u gasu medicale adopta l'architettura di cloud computing avanzata, cumminata cù a tecnulugia di l'Internet di e cose matura, utilizendu u modu di gestione digitale, l'equipaggiu chjave è u funziunamentu di i gasi medichi di l'ospitale.Cunsigliu centralizatu, gestione, per ottene l'equipaggiu medicale di l'ospitale è i gasi medichi in cundizioni di travagliu megliu.

5. Ward Terminal Usage Facilities

L'equipaggiu di sala hè cumpostu di terminali di gas, lampade di notte, prese di corrente, pointingers intercom, numeri di lettu, interfacce di computer, interfacce telefoniche, etc., secondu a dumanda di l'uspidale. L'equipaggiu cumunimenti utilizatu cù u metudu di stallazione di terminal di gas hà una biancheria intima (protruding out). u muru) è u bughju (incrustu in u muru).L'equipaggiu hè fattu, disignu raghjone, bella piazza.

cuncintratu

Alta Purezza 1500psi Azotu Inossidabile CO2 Regulatore di Pressione Industriale

cuncentrazione 2


Tempu di post: 17-Jan-2022