We help the world growing since 1983

Pipeline di gasu d'alta purezza Cinque prove

Pipeline di gasu speciale di gas d'alta purezza cinque teste: prova di pressione, rilevazione di fughe d'heliu, prova di cuntenutu di particelle, prova di cuntenutu di ossigenu, prova di cuntenutu d'acquaeQuipment strada principale hè principarmenti una varietà di gasi spiciali, è l'articuli di prova sò richiesti: prova di tensione di resistenza, prova di pressione, prova d'ispezione di l'heliu, prova di particelle, prova di ossigenu,

Test d'acqua.

1. Prughjetti di prova di pressione:pl'ipeline ùn sguassate micca dopu avè ricivutu alta pressione per assicurà a sicurità di tuttu u persunale.Inoltre, l'alta pressione in a linea pò detect s'ellu ci hè un pirtusu di sabbia in a saldatura (un pirtusu di sabbia sguasserà per via di una pressione eccessiva).

2. Prughjetti di prova di pressione:eassicuratevi chì u sistema di consegna di pipeline ùn hà micca perdite evidenti per fà a rilevazione di l'heliu in u sistema di pipeline.

3. Scopu di a prova di spettru di massa di l'heliu:uSe u spettrometru di massa di l'eliu per illuminà u micro-ospioma in u sistema di fuga, è determinà secondu a quantità di gasu di l'heliu rilevatu..

A dimensione di a rata di fuga.

4. rilevazione di particelle, ossigenu, umidità.

1) A rilevazione di particelle hè principalmente per detectà a dimensione di e particelle è u numeru di microparticelle in u conduit.Sì i microparticuli in u pipeline avarà un grande impattu nantu à u rendiment di u produttu.

2) U scopu di a rilevazione di l'ossigenu hè principalmente di evità reazzione chimica per evità u cuntenutu eccessivu di l'ossigenu in u pipeline, chì hà un effettu nant'à u prucessu.

3) U scopu di a rilevazione di l'acqua hè principarmenti per evitari riazzioni chimichi, è u prucessu hà affettatu u prucessu quandu u cuntenutu di l'acqua hè troppu altu in u pipeline.

 pipeline

Reliefing High Pressure SS316L 6000psi Panel Mouting Regulatore di Pressione di Gas Azotu

 pipeline 2


Tempu di Postu: 25-Jan-2022