We help the world growing since 1983

Sistema di Suministru d'acqua di cuncentrazione chimica di alta purezza

I chimichi d'alta purezza sò un materiale di supportu chjave per a fabricazione di circuiti integrati à grande scala è circuiti integrati di grande dimensione, utilizati principalmente per a pulizia, l'incisione, l'incisione è l'elettroliti di batterie d'alta energia, cumpunenti elettronici, chips generale high-end, pannellu discretu è pianu. displays, Cellule solari, vetru fotovoltaicu è altri campi.A purità è a limpezza di i sustanzi chimichi d'alta purezza anu un impattu assai impurtante nantu à a tarifa finita, proprietà elettriche è affidabilità di u circuit integratu.I chimichi d'alta purezza anu una varietà di variità, quantità grande, esigenze tecniche elevate, almacenamentu è usu anu limitu di tempu è anu proprietà corrosive.

In l'industrii prudutte da chips di circuiti integrati è display di cristalli liquidi, diversi sustanzi chimichi inorganici (principalmente cumpresi diversi acidi, alkali, sali, etc.) anu da esse furniti per processà l'equipaggiu attraversu pipeline, queste soluzioni chimiche dannosu corrosivi, inflammabili, splusivi è volatilità. , etc. Stu tipu di tubu hè obligatu à aduttà un mètudu custruzzione dui-casing, è u prucessu di custruzzione cannula dual tradiziunali hè un mètudu custruzzione tubu duru di un tubu PP o un tubu PVDF in un tubu PVC trasparente.

Stu prucessu usa u metudu di custruzzione di tubi di PVC trasparenti, vale à dì, u sistema di pipeline include tubi interni è esterni di tubi di dui strati, è u tubu internu usa un tubu morbidu di un copolimeru di tetrafluoroetilene è un etere etilenu tutale basatu in fluoru (divisu). da PFA / PVDF / ECTFE è altre serie), u tubu internu hè un tubu per u trasportu di sustanzi chimichi, è u tubu esternu usa un tubu di PVC trasparente per prutege a pipa.A specificazione di a pipeline di consegna hè generalmente di saldatura di tubi PFA è i so membri tubulari, tubi, è attache, è l'accessori, è l'attache.Cunnette vi u dispusitivu hè di solitu culligatu à u flange.

Cumpusizioni di u sistema di fornitura d'acqua di cuncentrazione chimica d'alta purezza: U sistema hè generalmente custituitu da un dispositivu di ricezione furnitu trà u muru esterno di a chimica, un cisterna di almacenamentu di ricezione chimica, un dispositivu di fornitura è un pipeline di fornitura chimica.

a.U dispusitivu di riceve chimica hè furnitu in u chimicu, è u muru esterno hè furnitu cù una finestra di ricezione, chì riceve direttamente i chimichi di a vittura di cisterna chimica esterna, è injects u cisterna di droga.

b.Tanks di Ricivimentu Suciali Standardizati, posti nantu à i terreni di chimichi, magazzini chimichi;c.U dispusitivu di furnimentu chimicu hè postu in u chimicu, furnisce i chimichi à l'usu di l'equipaggiu.

Cuncentrazione chimica

AFK WL400 Valve di Riduzzione di Pressione Secundaria in Acciaio Inox 316 Regulatore di Pressione di Gas

Cuncentrazione chimica 2


Tempu di post: 18-Jan-2022