We help the world growing since 1983

Sistema di alarme di rilevazione di gas GDS / GMS

U sistema di alarme di rilevazione di gas GDS / GMS monitorizza u sistema di cuntrollu di cuntrollu di fuga di gas inerte, infiammabile è tossicu.

U sistema hè basatu annantu à una struttura di sistema apertu, cù l'equipaggiu di sistema (piattaforme) cù altre marche, integrazione è scambiu d'infurmazioni, cumpresi MODBUS, TCP / IP, è OPC, per mezu di cumunicazione standard industriale, piattaforma è protocolu.

U sistema hè custituitu da un detector di gas infiammabile / tossicu muntatu in situ, una unità di cuntrollu, un modulu di acquisizione di dati, una stazione di travagliu, è simili muntati in a camera di cuntrollu.L'acquistu di dati hè implementatu da u modulu di acquisizione di dati, è u modulu di cumunicazione hè cumpletu da u modulu di cumunicazione per cumunicà trà a stazione di l'operatore o u sistema di terzu (dispositivu), accettà l'infurmazioni è trasmette dati in tempu reale.

U detector di gas inflammable / tossicu hè rispunsevule per a rilevazione di diversi gasi in u situ di pruduzzione, è cunverte a cuncentrazione di gas raccolta in un signalu analogicu.U modulu di acquisizione di dati trasmette u segnu cullucatu à l'unità di cuntrollu GDS in una manera di cumunicazione seriale, è l'unità di cuntrollu GDS paraguna l'alarma rispettiva on / bassa secondu i valori di rilevazione, è a cuncentrazione rilevata da u detector supera u limitu superiore.O quandu u limitu più bassu hè più bassu, l'unità di cuntrollu GDS emette un signalu d'alarma attraversu u modulu DO, accende l'alarma di sonu è di luce è spegne o chjude u dispusitivu in relazione.

L'operatore pò passà u schermu toccu di l'urdinatore industriale, a stazione di l'operatore è a stazione di l'ingegneria, etc. Quandu si faci l'alarma, pudete sobri è a risposta d'alarma attraversu l'urdinatore industriale.

tristezza

Tempu di Postu: 12-Jan-2022