We help the world growing since 1983

Chì sò i raccordi di tubu Afklok?

Semu piacè di offre AFKLOK dui raccordi di tubi di compressione di ferrule à Fluid Controls.Questi raccordi di tubu incredibbilmente flessibili venenu in una varietà di diametri è materiali resistenti à a corrosione, offrenu accoppiamenti senza perdite notevuli è sò estremamente regulabili.
Raccordi per tubi Afklok

I raccordi per tubi Afklok di Wofly sò fatti per offre cunnessioni affidabili senza perdite per applicazioni chì implicanu strumentazione, prucessu è cuntrollu, è analizzatori.Questi tubi sò pruduciuti à i più alti standard di qualità è venenu in una varietà di dimensioni, materiali resistenti à a corrosione è cumminazzioni.

A cullizzioni Afklok di raccordi per tubi da u fabricatore hè fatta di acciaio inossidabile 316 tracciabile cù codice di calore in standard.6Mo, Alloy 825, Alloy 625, è Alloy C-276 sò più materiali.Mentre i corpi curvi sò machinati da forgiatura di granu strettu, i raccordi dritti sò pruduciuti da una barra finita à freddo.

I raccordi di tubu sò in dimensioni imperiali chì varienu da 1/16 "à 2" OD è dimensioni metriche chì varienu da 2 mm à 25 mm OD

 wps_doc_0

1) pipa maschile à un tubu.
2) Tubu maschile à tubu femmina
3) tubi uniti.
4) cunnessione per i porti.
5) flare (AN) à A-LOK à 37.
6) O-ring à u tubu sigillatu
7) sistemi saldati à i tubi.
8) Accessori per l'analisi.
9) Raccordi a spine.

Wofly pò aiutà vi assicurà u vostru ordine.
Wofly hè una sucietà di fabricazione di strumentazione d'alta qualità è equipaghji di cuntrollu di pressione in Cina, è hà propiu marche, per esempiu.AFK, Afklok, Wofly.

Call +86-755-27919860 or send an email to info@szwofly.com to speak with a Fluid Controls expert about all of your fittings needs right away.


Tempu di pubblicazione: 22-oct-2022