We help the world growing since 1983

Cunniscenza di u Gas Pipeline di Laboratoriu

Attualmente, cù l'aumentu cuntinuu di l'equipaggiu di laboratoriu, u piazzamentu di cilindri di gasu hè diventatu un grande prublema.Ùn hè micca sicuru è unsightly per mette in casa, è piglia ancu assai spaziu.In l'edifizii senza ascensori, a manipulazione di cilindri d'acciaio in i laboratori d'altitudine hè ancu un prublema maiò.

Cunniscenza di Laboratoriu Gas Pipeline-1

In risposta à sta situazione, un prughjettu di pipeline di gas hè statu derivatu.I cilindri ponu esse cuncentrati in un locu sicuru è cunvene, è parechji gasi richiesti ponu esse intrudutti in ogni stanza per via di u gasu.Sicondu i bisogni, a scatula di cuntrollu di a vàlvula on-off, l'indicatore di pressione, a valvula di regulazione di a pressione è u metru di flussu di gasu pò esse installatu in a stanza, chì hè sicura, còmuda, bella è risparmiu di spaziu.

In u disignu è l'installazione di l'ingegneria di pipeline di gasu di laboratoriu, i vantaghji di utilizà un fornimentu centralizatu di gasu per u trasportu di gas d'alta purezza sò i seguenti:

1. Mantene a purità di gas

I cilindri di gasu dedicati sò dotati di valvole di flussu per eliminà impurità introdutte ogni volta chì u cilindru di gasu hè rimpiazzatu è per assicurà a purità di u gasu à a fine di u pipeline.

2. Fornitura di gas senza interruzzione

U sistema di cuntrollu di u circuitu di gas pò cambià trà i cilindri di gas manualmente o automaticamente per assicurà un fornimentu cuntinuu di gas.

U sistema di cuntrollu di gasodu pò cambià trà i cilindri di gas manualmente o automaticamente per assicurà un fornimentu cuntinuu di gas.

3. Avvisu di bassa pressione

Quandu a pressione di l'aria hè più bassu di u limitu di l'alarma, u dispusitivu d'alarma pò inizià automaticamente l'alarma.

3. Pressione di gasu stabile

U sistema adopra a riduzzione di pressione in dui fasi (a prima tappa hè regulata da u sistema di cuntrollu di fornitura d'aria, è a seconda tappa hè regulata da a valvula di cuntrollu à u puntu di usu) per furnisce l'aria, è pò esse ottenuta una pressione assai stabile.

4. Alta efficienza

Per mezu di u sistema di cuntrollu di l'approvvigionamentu di gasu, u gasu in u cilindru pò esse cumplettamente utilizatu, u margine di gas residuale pò esse ridutta, è u costu di gasu pò esse ridutta.

5. Easy à upirari

Tutti i cilindri di gasu sò cuncentrati in u stessu locu, chì riduce l'operazioni cum'è u trasportu è a stallazione, è risparmià u tempu è i costi.

7. Reduce l'affittu di cilindri di gas

L'usu di un sistema di furnimentu di gasu cintrali pò riduce i requisiti per u numeru di cilindri di gas, risparmiendu cusì i costi di affittu è di compra di cilindri di gas.

8. Reduce a perdita sieve molecular

U cuntrollu di a purità di gasu pò riduce in modu efficace a quantità di sieve molekulari utilizata da parechji partiti (risparmiu di costu).

Cunniscenza di Laboratoriu Gas Pipeline-4

9. Nisun cilindru di gasu in u laboratoriu

L'usu di un sistema di furnimentu cintrali di gas significa chì ùn ci hè micca un equipamentu di cilindru di gasu in u laboratoriu, chì hà i seguenti vantaghji:

--Improve u sensu di sicurità, cilindri di gas pò causari leakage di gas, u focu è altre situazioni periculosa.

--A migliurà a sicurità, u cilindru di gasu pò cascà à a terra è causà danni o ferite.

--- Salvà spaziu, caccià u cilindru di gasu da u laboratoriu per liberà più spaziu spirimintali.

U sopra hè spiegatu da l'editore di Wofei Technology: i rigulamenti generali per u disignu di pipeline di gas industriali in e piante pulite, spergu di furniscevi riferimentu, se avete bisognu di sapè più nantu à u disignu è a stallazione di pipelines di gas industriali, per piacè. ricerca: www.afkvalve.com

Cunniscenza di Laboratory Gas Pipeline-3

Tempu di post: 27-May-2021